Izogen stručni tim usvojio je isključivo bitumeIzvedba bitumenske hidroizolacijenske materijale s garancijom kvalitete. Bogato iskustvo u primjeni bitumenskih traka na krovnim izolacijama, temeljnim izolacijama kao i krovnim parkiralištima trgovačkih centara i parkiralištima iznad garaža stambenih zgrada, svrstavaju našu firmu među malobrojne koje posjeduju stručni kadar koji pouzdano može izvoditi ovakve sustave.
Iz široke palete proizvoda izdvajamo nekoliko osnovnih hidroizolacijskih bitumenskih traka koje ugrađujemo te navodimo njihove tehničke karakteristike koje nadmašuju i najrigoroznije zahtjeve.
Ovdje možete pronaći detalje izvedbe ovih hidroizolacijskih sustava, kao i ogledne primjere troškovnika.
Moramo napomenuti da kao sastavne elemente sustava koristimo kvalitetne tipske elemente (slivnike, odzračnike, prodore, nosače gromobrana…) proizvođača poput Impertek, Italprofili, HL ili b/s/t.
Bitumenska traka za zatvorene sustave
Radi se o visokokvalitetnoj elastomer-bitumenskoj traci s uloškom od poliesterskog filca. Traka se izvodi u gotovo svim sustavima temeljnih ili krovnih izolacija. U slučaju nezahtjevnih izolacija poput balkona ili sanitarnih prostorija dovoljno je izvesti jedan sloj ove trake na prethodno dobro pripremljenoj podlozi impregniranoj bitumenskom emulzijom. Kada se izvodi u jednom sloju preporučljivo je koristiti traku debljine 5mm.
U sustavima temeljnih izolacija primjenjujemo dva sloja ove trake za dubine temeljnih jama (vodeni stupac) do 4mt, a za dubine veće od 4mt preporučljivo je koristiti tri sloja ove trake. Za najzahtjevnije sustave upotrebljavamo trake debljine 5mm.
Trake se odlikuju izuzetnim tehničkim karakteristikama od kojih izdvajamo:
Debljina (mm): 4
Maksimalna vlačna sila (N/5cm) uzdužna/poprečna: 850/850
Istezanje pri maksimalnoj vlačnoj sili (%) uzdužno/poprečno: 40/40
Otpornost pri savijanju (ºC): -20
Točka razmekšanja bitumenske mase (ºC): +100
Bitumenska traka za otvoreni sustav – s posipom (završna)
Visokokvalitetna elastomer-bitumenska traka s uloškom od poliesterskog filca i završnom insolacijskom zaštitom izvedenom škriljavcem. Traka se koristi kao završni sloj višeslojnog bitumenskog sustava zavarena na prethodno izvedeni sloj E-KV-4K. Zbog svoje insolacijske zaštite koristi se i kod svih detalja izloženih suncu kod sustava sa šljunkom ili sl.
Trake se odlikuju izuzetnim tehničkim karakteristikama od kojih izdvajamo:
Debljina (mm): 4
Maksimalna vlačna sila (N/5cm) uzdužna/poprečna: 1050/1050
Istezanje pri maksimalnoj vlačnoj sili (%) uzdužno/poprečno: 40/40
Otpornost pri savijanju (ºC): -20
Točka razmekšanja bitumenske mase (ºC): +110
Samoljepiva bitumenska parna brana
Najčešće korištena samoljepiva parna brana od elastomernog bitumena s uloškom staklenog voala i s gornje strane kaširana kompozitnom Al folijom koja će zadovoljiti sve zahtjeve koji se postavljaju pred parnu branu.
Tehničke karakteristike:
Debljina (mm): 1,2mm
Maksimalna vlačna sila (N/5cm) uzdužna/poprečna: 470/320
Istezanje pri maksimalnoj vlačnoj sili (%) uzdužno/poprečno: 3/3
Otpornost pri savijanju (ºC): -25
Točka razmekšanja bitumenske mase (ºC): +80
Varena parna brana
Parna brana od oksidiranog bitumena s uloškom Al folije i staklenog voala koja će zadovoljiti sve zahtjeve koji se postavljaju pred parnu branu.
Tehničke karakteristike:
Debljina (mm): 3,8
Maksimalna vlačna sila (N/5cm) uzdužna/poprečna: 450/350
Istezanje pri maksimalnoj vlačnoj sili (%) uzdužno/poprečno: 3/3
Otpornost pri savijanju (ºC): 0
Točka razmekšanja bitumenske mase (ºC): +70